Arbejdsfordeling

 

Fokusområde i naturfag . . .

 

Strålings indvirkning på levende organismers levevilkår

index9klstraaling
   
  • Hvilke forsøg/emner i elevmappen tager biologilæreren?
  • Hvad gennemgår læreren i geografi?
  • Hvad sker der i fysik og kemi?
  • Hvad skal vi nå?
  • Hvor mange uger bruger vi på dette fokusområde?
  • Hvad når vi ikke?
  • Skal vi ud og købe nyt udstyr?
  • Kan vi få et samarbejde med nogle lokale firmaer og erhversfolk?

Der skal holdes et godt gammeldags lærermøde om fordeling af emner. Lærerne er nødt til at holde flere teammøder hen over skoleåret for at få læseplanen på plads. Det er ikke kun i gamle dage, at man holdt lærermøder.

Lærermøde på Malling Landbrugsskole i 1952. Ved skrivebordet forstander Larsen Sørensen. Fra venstre: H. C. Jensen, Jens Arbjerg Pedersen, Niels Lykke Hesselbjerg, Per Jacobsen, E. Stubagcr Sørensen.

Lærermøde på Malling Landbrugsskole i 1952.
Ved skrivebordet forstander Larsen Sørensen.
Fra venstre: H. C. Jensen, Jens Arbjerg Pedersen, Niels Lykke Hesselbjerg, Per Jacobsen, E. Stubagcr Sørensen.
Beder-Malling Egnsarkiv